یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

معرفي كارخانه فولاد ميانه

كارخانه فولاد ميانه واقع در آذربايجان در حوزه توليدي و فروش ميلگردهاي سفيد ساده و آجدار با ظرفيت توليد ۳۵۰ هزار تن به صورت ساليانه در حال فعاليت است. براي افراد بسياري سوال است كه چرا ميلگردهاي توليد شده در كارخانه فولاد ميانه به صورت سفيد رنگ و حالتي نرم و استيل مانند دارند؟ محصولات اغلب كارخانه هاي فولادي كشور تيره و داراي ظاهري خشك و خشن مي باشند. ميزان كربن به كار رفته در روند توليدي محصولات فولادي و حرارت وارده بر روي رنگ، ميزان شكنندگي و تردي محصول تاثير گذار است از همين رو برخي محصولات تردتر و برخي ديگر نرم تر هستند. انجام عمليات خم و باز و همچنين جوشكاري روي محصولاتي كه حالتي نرم تر دارند بلا مانع است. قيمت روز ميلگرد ميانه در بازار داخلي بر اساس ملاك هايي چون گريد، سايز و وزن محصول تخمين زده مي شود.

شناسايي ميلگرد ميانه

با جستجوي ساده در بازار به اين نكته پي ميبريد كه توليدكنندگان زيادي در داخل و همچنين خارج از كشور دست به توليد ميلگرد و فولاد مي زنند پس در نتيجه ميتوان به راحتي بيان نمود كه افراد سودجويي وجود دارند كه محصولات تقلبي و بي كيفيت را در قالب هايي از محصولات برند و با كيفيت توليد مي كنند و روانه بازار مي نمايند و هم چنين با جعل برند باعث اشتباه مصرف كننده مي شوند. براي جلوگيري از اين كار شركت هاي سازنده پلاك هاي مخصوصي را بر روي محصولات تصب مي نمايند كه تمامي اين پلاك ها قبلا به ثبت رسيده و انحصاري آن شركت مي باشد و همه آن علامت حك شده بر روي محصول را معرف شركت سازنده مي دانند كه بيانگر اصالت و كيفيت محصول خريداري شده مي باشد.

همچنين بايد اين نكته را در نظر داشت كه با زياد شدن تعداد كارخانه هاي توليد فولاد در داخل كشود شناسايي اصالت ميلگرد ها كار ساده اي نيست و خريداران با مشكل بزرگي روبرو هستند كه چگونه مي توانند ميلگرد هاي اصل را از ميلگرد هاي تقلبي كه در بازار بسيار يافت مي شوند شناسايي نمود. يكي از نشانه ها همانطور كه پيشتر نيز به آن اشاره شد جستجوي علامت انحصاري هر شركت است كه بر روي محصولات حك شده است اين علامت حك شده بر روي محصول تا حد زيادي مي تواند كار شناسايي محصول را به سهولت پيش ببرد و از سردرگمي شناسايي محصول تا حدود زيادي جلوگيري نمايد.

و اما علامتي كه ميلگرد ميانه  را با آن مي شناسند روش شناسايي ميلگرد مجتمع فولاد آذربايجان، علامت انحصاري ميلگرد ميانه كه در مجموعه فولاد آذربايجان توليد مي شود با اسم FF CT مشخص شده است. اين ميلگرد داراي آج و در سايزهاي مختلف بنا به سفارش مشتري توليد مي كند. اصولا شركت توليد ميلگرد ميانه بازار داخلي را تقويت مي كند و با انتقال ميلگرد در بازار مي تواند بخشي از خلع كمبود را جبران كند.

مجتمع فولاد ميانه، توليد كننده ميلگرد آجدار از اندازه ۸ ميلي‌متر تا ۳۲ ميلي‌متر در گريدهاي AII و AIII است. اين شركت با توجه به نياز هاي روز مصرف كنندگان وارد خط توليد مي گردد وميلگرد ها را در سايز هاي مختلف توليد مي نمايد. و بر روي تمامي ميلگرد هاي توليد شده علامت اختصاصي شركت را كه همگان ميلگرد توليدي اين شركت را با آن مي شناسند را حك مي نمايد.

اين روزها چه در كشور و چه در جهان تحولات بسياري رخ مي‌دهند و معمولا هر روز اتفاقات جديدي مي‌افتند كه تاثيرات به‌سزايي را در قيمت محصولات مختلف دارند. بازار آهن‌آلات نيز از اين قاعده مستثني نبوده و داراي نوسانات زيادي است. با توجه به اين تغييرات قيمت‌ها، لازم است كه قيمت روز ميلگرد ميانه در بازار را در اختيار داشته باشيد براي اطلاع از قيمت امروز ميلگرد ميانه كليك كنيد.

با مراجعه به وب‌سايت تجارت گرام با سال‌ها سابقه در زمينه خريد و فروش ميلگرد علاوه بر خريد ميلگرد مي‌توانيد از قيمت ميلگرد ميانه  امروز نيز آگاه شويد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.