چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

ميلگرد آناهيتا از جمله مواردي است كه فعالان حوزه فولاد و ساخت ساختمان هر روز در بازار ها به دنبال قيمت آن هستندو عمدتا به دنبال قيمت ميلگرد آناهيتا در روز هستند براي دريافت قيمت امروز ميلگرد آناهيتاگيلان كليك كنيد. اين كارخانه يعني كارخانه ميلگرد آناهيتا گيلان يك شركت سهامي خاص در منطقه شمالي كشور مي باشد كه در شهر رشت فعاليت مي نمايد و محصولات و توليدات ميلگرد اين شركت از كيفيت بالايي برخوردار است و اين امر باعث شده است كه محبوبيت بالايي داشته باشد و داراي استاندارد ISIRI 3132 مي باشد. اين ميلگرد ها در ساز هاي مختلفي توليد مي گردند يعني از ساز 8 تا ساز 32 را اين شركت توليد مي نمايد اما بيشترين فروشي كه اين شركت دارد از ميلگرد هاي سايز 14 و سايز 16 مي باشد.

بايد اين نكته را بيان نماييم كه شركت فولاد آناهيتاي گيلان فولاد مورد نياز مناطق شمالي كشور را تامين مي نمايد و علاوه بر اين نكته قابليت اين را نيز دارد كه فولاد مورد نياز مناطق و شهر هاي ديگر كشور را نيز توليد نمايد . اين شركت در فاز توليد ميلگرد فولادي و ذوب آهن و ساخت ميلگرد هاي سايز كوچك فعاليت دارد و از نظر سرعت توليد و حمل و نقل و تحويل اين محصولات توجه مشتريان خود را جلب نموده است

ماشين آلات و تجهيزات مجتمع آناهيتا

اين شركت با استفاده از نيروي كار جوان و متخصص و كارآمد و هم چنين به كار گيري تجهيزات روزآمد و جديد اولين شركت فولاد سازي ايران است كه موفق به دريافت نشان شايسته ملي در سال 96 شده  است اين شركت افتخارات زيادي  را گسب نموده است ، براي نمونه مي توان به موارد ذيل اشاره نمود

  1. گواهي نامه ISO 9001:2008 براي توليد ميلگردهاي فولادي ساز ۸ تا ۳۲
  2. دريافت نشان مشتري مداري با رويكرد رضايت مندي مشتريان
  3. حضور فعال در انجمن ملي كيفيت محصولات فولادي
  4. طرح صنعتي نمونه استان در سال ۱۳۹۱ و انتخاب شدن مجموعه به عنوان مدير برتر در سال ۱۳۹۵
  5. دريافت نشان اجلاس كشوري مديريت نوين در سال ۱۳۹۵
  6. دريافت مدال كيفيت و بهره وري از نهمين كنفرانس ملي كيفيت در اسفند ۱۳۹۳
  7. دريافت گواهي از انجمن توسعه و بهبود كيفيت صنايع

نحوه تشخيص اصالت ميگلرد شركت فولاد آناهيتا گيلان

براي تشخيص ميلگرد آناهيتا از ديگر شركت ها بايد به نكاتي توجه نمود مانند علامت انحصاري كه مخصوص اين شركت است كه بر روي تمامي ميلگردهاي اين شركت حك شده است. علامتي كه بر روي تمامي ميلگرد هاي توليدي اين شركت حك شده است AGJU روي بدنه ميلگردهاي گريد A2 آناهيتا گيلان در سايز ۸ الي ۱۰ و علامت حك شده AGCT  نيز روي ميلگردهاي سايز ۱۲ تا ۳۲ گريد A3 شركت فولاد آناهيتا گيلان نشان از اصالت محصول است.

يكي از مشخصه هاي مهم شناسايي محصولات يك كارخانه، علامت هاي حك شده بر روي آن ها است. فولاد گيلان نيزهمانطور كه پيشتر اشاره شد، با ثبت مشخصه خود علاوه بر اجراي برندينگ به شما در تشخيص اصالت محصولاتش كمك مي‌كند. علاوه بر اين از تقلب و فروش محصولات كيفيت به نام ميلگرد آناهيتاي گيلان تا حدودي جلوگيري مي‌گردد.

با مراجعه به وب‌سايت تجارت گرام با سال‌ها سابقه در زمينه خريد و فروش ميلگرد علاوه بر خريد ميلگرد مي‌توانيد از قيمت ميلگردآناهيتاگيلان امروز نيز آگاه شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.